Używamy ciasteczek. Zawsze możesz je wyłączyć, ale nie będziesz mógł wtedy korzystać z serwisu jako zalogowany użytkownik.     X    
   

Zaawansowane wyszukiwanie w katalogu

Wydawca: 54

51. Stan

Średnia ocena: 7.08 / 10

Ocena BGG: 7.02

Liczba graczy: 2-4

Wiek: od 10 lat

Czas gry: ok 90 min.


51. Stan

Świat, który znasz przestał istnieć. Nie ma rządu. Nie ma armii. Nie ma cywilizacji. Bunt komputerów, wojna z maszynami, upadek świata ludzi. Stany Zjednoczone upadły na kolana. Wojna z maszynami trwa od trzydziestu lat. Powoli rosną ośrodki skupiające ludzi i próbujące zdobyć...


51. Stan: Nowa Era

Średnia ocena: 7.93 / 10

Ocena BGG: 7.78

Liczba graczy: 2-5

Wiek: od 10 lat

Czas gry: ok 60 min.


51. Stan: Nowa Era

Samodzielny dodatek do gry 51 Stan Frakcje urosły w siłę. Ich granice poszerzyły się. Napięcie rośnie z każdym tygodniem. W końcu rozpoczyna się lawina ataków i najazdów, Mutanci ruszają na Nowy Jork, wybucha piekło. Inne frakcje włączają się do walki. Rozpoczyna...


51. Stan: Ruiny

Średnia ocena: 8.17 / 10

Ocena BGG: 8.17 (12 ocen)


51. Stan: Ruiny

W każdej osadzie, do której wjeżdżasz, napotykasz zamieszkane ruiny. Kryjesz się w nich, gdy potrzebujesz schronienia. Szukasz w nich pożywienia, odzienia i sprzętu. Prowadzisz interesy i odpoczywasz. Całe twoje życie to ruiny. Dodatek Ruiny wprowadza do gry m.in. możliwość...


51. Stan: Wrak Transportera Promo Card

Średnia ocena: 7.18 / 10

Ocena BGG: 7.60

Liczba graczy: 2-4


51. Stan: Wrak Transportera Promo Card

Specjalna, dodatkowa karta Wrak Transportera do gry 51. Stan


51. Stan: Zima

Średnia ocena: 7.97 / 10

Ocena BGG: 8.10

Liczba graczy: 2-6

Wiek: od 10 lat

Czas gry: ok 90 min.


51. Stan: Zima

Nadeszła zima. Nastało krótkotrwałe zawieszenie broni. Frakcje rozpoczęły przygotowania do kolejnego etapu wojny, zmagań, które rozpoczną się już wkrótce, na wiosnę. W między czasie wzmacniają swoją siłe. Dzięki odkryciu potężnego Frozen City zdobywają nowe możliwości, nowe...


51. Stan: Zima (Winter). Reaction Cards

Średnia ocena: 8.46 / 10

Ocena BGG: 7.92

Liczba graczy: 2-6

Wiek: od 10 lat

Czas gry: ok 90 min.


51. Stan: Zima (Winter). Reaction Cards

6 promocyjnych kart reakcji do 51.Stan: Winter. Wydanie międzynarodowe (English, German, Polish)


AtoMUUUówki

Średnia ocena: 5.94 / 10

Ocena BGG: 6.03

Liczba graczy: 2-6

Wiek: od 12 lat

Czas gry: ok 25 min.


AtoMUUUówki

Lato 1997. Europa ma dwa wielkie problemy: francuskie pola minowe z czasów wojny i angielskie szalone krowy. Trzeba działać! Zbierzmy wszystko do kupy: Krów trzeba się pozbyć tak, żeby nie pozostał z nich nawet placek. Min tak samo. A gdyby tak miny krowami… Plan jest taki: W...


Avalon - Rycerze Króla Artura

Średnia ocena: 8.16 / 10

Ocena BGG: 7.81 (10984 ocen)

Liczba graczy: 5-10

Wiek: od 13 lat

Czas gry: ok 30 min.


Avalon - Rycerze Króla Artura

Dobro kontra zło w micie Arturiańskim Artur reprezentuje przyszłość Brytanii, obietnicę dobrobytu i honoru, jednak wśród jego dzielnych rycerzy kryją się poplecznicy Mordreda. Siły zła są nieliczne, ale wiedzą o sobie nawzajem i pozostają w ukryciu przed wszystkimi, za...


Cywilizacja: Poprzez wieki

Średnia ocena: 8.51 / 10

Ocena BGG: 8.26

Liczba graczy: 2-4

Wiek: od 12 lat

Czas gry: ok 240 min.


Cywilizacja: Poprzez wieki

Cywilizacja: Poprzez wieki to polska edycja Through the Ages, gry która przebojem wdarła się do świata planszówek i okupuje aktualnie 5. miejsce w rankingu najlepszych gier na świecie (Board Game Geek) z rewelacyjną średnią ocen na poziomie ok. 8.3.Cywilizacja: Poprzez wieki gra...


Dziedzictwo: Testament Diuka de Crecy

Średnia ocena: 7.73 / 10

Ocena BGG: 7.46 (1755 ocen)

Liczba graczy: 1-4

Wiek: od 8 lat

Czas gry: ok 60 min.


Dziedzictwo: Testament Diuka de Crecy

Zbuduj potęgę swojego rodu Jest rok 1729, Francja przed rewolucją, arystokracja wciąż trzyma w ręku władzę i potęgę. Jesteś zamożnym, wykształconym człowiekiem, dużo podróżujesz i widzisz, że nadchodzą zmiany, że szykuje się nowy czas, czas, na który twój ród...


Folko-Boks

Średnia ocena: 4.03 / 10

Ocena BGG: 4.30

Liczba graczy: 2

Czas gry: ok 10 min.


Folko-Boks

Boks na planszy. Dodawany jako gratis do #4 numeru Świata Gier Planszowych


Glik

Średnia ocena: 6.32 / 10

Ocena BGG: 6.31

Liczba graczy: 2-4

Wiek: od 10 lat

Czas gry: ok 30 min.


Glik

Glik to gra logiczna autorstwa Adama Kałuży, doskonale znanego w środowisku fanów gier w Polsce. Glik łączy elegancję i prostotę zasad z olbrzymią ilością rozwiązań taktycznych i mnóstwem możliwości, jakie daje graczom. Celem każdego z graczy jest doprowadzenie wszystkich swoich...


Gody

Średnia ocena: 3.57 / 10

Ocena BGG: 4.14

Liczba graczy: 2-5

Czas gry: ok 30 min.


Gody

Szybka gra karciana o zalotach orków.


Konwój

Średnia ocena: 7.39 / 10

Ocena BGG: 7.16

Liczba graczy: 2

Wiek: od 10 lat

Czas gry: ok 30 min.


Konwój

Zasadzka na drodze do Nowego Jorku Konwój maszyn Molocha wyruszył w kierunku Nowego Jorku. Elektroniczny mózg podjął decyzję – rozłożona na wschodnim wybrzeżu metropolia musi zostać zrównana z ziemią. To zakończy opór ludzi i pozwoli ostatecznie złamać linie obrony....


Kosmiczna Eskadra

Średnia ocena: 6.01 / 10

Ocena BGG: 6.38 (1053 ocen)

Liczba graczy: 2-5

Wiek: od 10 lat

Czas gry: ok 10 min.


Kosmiczna Eskadra

Każdy z graczy dowodzi eskadrą dziesięciu statków kosmicznych ścierających się w pobliżu niezwykle cennej asteroidy. Każdy ze statków posiada swoje unikalne zdolności (siła i kierunek strzału, prędkość, kierunek działania osłon). Odpowiednie wykorzystanie zdolności swojej floty...


Machina

Średnia ocena: 5.19 / 10

Ocena BGG: 5.39

Liczba graczy: 2-8

Wiek: od 11 lat

Czas gry: ok 45 min.


Machina

Bra o budowaniu maszyny - gracze kolekcjonują części z których będą budować maszynę unikając przy tym tych, które mogłyby ją popsuć.


Machina II: Przeładowanie

Średnia ocena: 5.49 / 10

Ocena BGG: 5.31

Liczba graczy: 2-4

Wiek: od 11 lat

Czas gry: ok 40 min.


Machina II: Przeładowanie

Machina to gra, w której gracze wcielają się w inżynierów z PRLowskiego instytutu. Każdy z nich próbuje skonstruować maszynę, która zrewolucjonizuje świat - taką jak Wymiennik sztućców, Automatyczna Zosia czy Elektrofryzjer....


Neuroshima Hex 3.0

Średnia ocena: 7.57 / 10

Ocena BGG: 7.39

Liczba graczy: 2-4

Wiek: od 10 lat

Czas gry: ok 30 min.


Neuroshima Hex 3.0

Nowa edycja najbardziej cenionej polskiej gry planszowej. Neuroshima Hex to planszowa gra strategiczna rozgrywająca się w postapokaliptycznym świecie opanowanym przez mutantów i bezwględne maszyny Molocha. Każdy z graczy dowodzi jedną z armii, na którą składają się żetony...


Neuroshima HEX: Babel 13

Średnia ocena: 7.96 / 10

Ocena BGG: 7.79

Liczba graczy: 2-6

Czas gry: ok 40 min.


Neuroshima HEX: Babel 13

Babel13 to pierwszy dodatek do gry Neuroshima HEX. W pudełku znajdują się dwie nowe armie oraz żetony terenu, dzięki którym można rozgrywać pasjonujące scenariusze. Pierwszą z nowych armii jest Nowy Jork, defensywna armia, której sztab daje punkt wytrzymałości każdej...


Neuroshima HEX: Dancer

Średnia ocena: 7.68 / 10

Ocena BGG: 7.75

Liczba graczy: 2-4

Wiek: od 10 lat

Czas gry: ok 30 min.


Neuroshima HEX: Dancer

Po ataku maszyn na laboratoria Posterunku na wolność wydostaje się efekt eksperymentów prowadzonych w ramach projektu „Dancer”, czyli stworzenia cybernetycznego superżołnierza. Na wpół oszalałe, pozbawione jakiejkolwiek kontroli obiekty próbują wywalczyć sobie prawo do życia...


Neuroshima HEX: Duel

Średnia ocena: 7.74 / 10

Ocena BGG: 7.72

Liczba graczy: 2-4

Wiek: od 10 lat

Czas gry: ok 30 min.


Neuroshima HEX: Duel

Tereny zrujnowanej fabryki zdawały się być idealnym terenem na ukrycie transportu gambli, który Johny i jego przyjaciele podprowadzili dwa dni temu z samego centrum Vegas. Wydawało się, że stare betonowe silosy były jedynymi świadkami, na szczęście niemymi, tego jak Johny...


Neuroshima HEX: Mephisto

Średnia ocena: 9.12 / 10

Ocena BGG: 8.25

Liczba graczy: 2-4


Neuroshima HEX: Mephisto

Zestaw Armijny do Neuroshimy HEX Anomalie rodem z radioaktywnych lejów po bombie rodzą potworności, o których nie śniło się przedwojennym naukowcom. Mephisto to gigantyczny czerw, jedyna w swoim rodzaju synteza ciała i stali, która stanowi zagrożenie nawet dla dobrze...


Neuroshima HEX: Sharrash

Średnia ocena: 8.35 / 10

Ocena BGG: 8.12

Liczba graczy: 2-4

Wiek: od 8 lat

Czas gry: ok 30 min.


Neuroshima HEX: Sharrash

Piąty zestaw armijny do Neuroshimy HEX! Sharrash… Tajemnicza i świetnie zorganizowana społeczność zmutowanych, obdarzonych nieludzką inteligencją szczurów. Żyją pod ziemią, w tunelach i kanałach zniszczonych miast, wraz ze służącymi im,...


Neuroshima HEX: Stalowa Policja

Średnia ocena: 7.99 / 10

Ocena BGG: 7.99

Liczba graczy: 2-4

Wiek: od 10 lat

Czas gry: ok 30 min.


Neuroshima HEX: Stalowa Policja

Pierwszy zestaw armijny do Neuroshimy HEX! Stalowa Policja to przemierzająca kraj brygada fanatyków prawa i porządku, zakuta w przedwojenne, eksperymentalne pancerze wspomagane. Aplikowane przez pancerze chemikalia i cybernetyczne usprawnienia podnoszą zdolności...


Neuroshima Hex! Doomsday Machine 3.0

Średnia ocena: 7.58 / 10

Ocena BGG: 7.58

Liczba graczy: 2-4

Wiek: od 12 lat

Czas gry: ok 30 min.



Neuroshima Hex! Missisipi

Średnia ocena: 9.10 / 10

Ocena BGG: 8.21 (29 ocen)

Liczba graczy: 2-4

Czas gry: ok 30 min.



Neuroshima Hex! Neodżungla (3.0)

Średnia ocena: 7.40 / 10

Ocena BGG: 7.40 (10 ocen)

Liczba graczy: 2-6

Wiek: od 8 lat

Czas gry: ok 30 min.


Neuroshima Hex! Neodżungla (3.0)

Gdy niedobitki ludzkości podnosiły się z kolan po wyniszczającej wojnie, gdy spoglądały ze strachem na północ, na ziemie zajęte przez armię robotów, na południu zrodziła się groźba równie silna, choć nie tak dynamiczna jak Moloch. Powoli, lecz nieustępliwie zaczęła...


Neuroshima Hex! New York

Średnia ocena: 7.21 / 10

Ocena BGG: 7.21

Liczba graczy: 2-6

Wiek: od 8 lat

Czas gry: ok 30 min.



Neuroshima Hex! Smart

Średnia ocena: 8.56 / 10

Ocena BGG: 8.56 (8 ocen)

Liczba graczy: 2-4

Wiek: od 8 lat

Czas gry: ok 30 min.


Neuroshima Hex! Smart

Smart is a part of Moloch, which has reached the southern part of the continent, where after fights with humans it was cut off from its origin and found sanctuary deep inside the Neojungle. It resembles Moloch less and less with every passing day. Smart has completely disregarded...


Neuroshima Hex! Vegas

Średnia ocena: 8.12 / 10

Ocena BGG: 8.12 (8 ocen)

Liczba graczy: 2-4

Wiek: od 8 lat

Czas gry: ok 30 min.



Niezwykłe przygody i zadziwiające podróże Barona Munchausena

Średnia ocena: 7.20 / 10

Ocena BGG: 7.40

Liczba graczy: 3-20

Wiek: od 10 lat

Czas gry: ok 45 min.


Niezwykłe przygody i zadziwiające podróże Barona Munchausena

24 strony niezwykłych przygód Barona Munchausena


Osadnicy: narodziny imperium

Średnia ocena: 8.30 / 10

Ocena BGG: 8.10 (653 ocen)

Liczba graczy: 2-4

Wiek: od 10 lat

Czas gry: ok 25 min.


Osadnicy: narodziny imperium

Settlers from four major powers of the world have discovered new lands, with new resources and opportunities. Romans, Barbarians, Egyptians and Japanese all at once move there to expand the boundaries of their empires. They build new buildings to strengthen their economy, they found mines and...


Osadnicy: narodziny imperium - Atlantydzi

Średnia ocena: 7.99 / 10

Ocena BGG: 7.99 (220 ocen)

Liczba graczy: 1-5

Wiek: od 10 lat

Czas gry: ok 90 min.


Osadnicy: narodziny imperium - Atlantydzi

Pierwszy dodatek frakcyjny do gry Osadnicy: Narodziny Imperium. Mieszkańcy Atlantydy wprowadzają do świata gry naukę i technologię, dzięki którym poszczególne budowle zaczynają funkcjonować znacznie lepiej i wydajniej. Wraz z Atlantydami pojawia się nowe dobro w świecie...


Osadnicy: Narodziny Imperium - Każdy Potrzebuje Przyjaciela

Średnia ocena: 7.89 / 10

Ocena BGG: 7.89 (686 ocen)

Liczba graczy: 1-4

Wiek: od 10 lat

Czas gry: ok 60 min.


Osadnicy: Narodziny Imperium - Każdy Potrzebuje Przyjaciela

Każdy potrzebuje przyjaciela to pierwszy z linii dodatków imperialnych do gry Osadnicy: narodziny Imperium (która to jest wymagana by cieszć się jego zawartością). Dodatki imperialne będą zawierać karty do już istniejących frakcji - w najbliższym będzie to łącznie 55 kart -...


Pośród Gwiazd

Średnia ocena: 7.15 / 10

Ocena BGG: 7.15 (1099 ocen)

Liczba graczy: 2-4

Wiek: od 12 lat

Czas gry: ok 60 min.


Pośród Gwiazd

Wojna skończona! Rusza budowa sieci stacji kosmicznych, które scalą przestrzeń okaleczonego Sojuszu. Która z nich przyćmi pozostałe i stanie się symbolem nowych czasów? Pośród Gwiazd to gra karciana, w której gracze konstruują stacje kosmiczne. Ich zadaniem jest stworzyć stację...


Pret-a-Porter

Średnia ocena: 7.46 / 10

Ocena BGG: 7.31

Liczba graczy: 2-4

Wiek: od 10 lat

Czas gry: ok 90 min.


Pret-a-Porter

Pret-a-porter to ekonomiczna gra planszowa, której tematyką jest świat mody. Każdy z graczy wciela się tu we właściciela firmy branży odzieżowej i rozpoczyna zaciętą walkę o sukces swojego przedsiębiorstwa. Gra została nominowana do nagrody Gra Roku 2011, dla...


Rattle, Battle, Grab the Loot

Średnia ocena: 7.10 / 10

Ocena BGG: 7.10 (61 ocen)

Liczba graczy: 2-5

Wiek: od 8 lat

Czas gry: ok 60 min.



Robinson Crusoe: Adventure on the Cursed Island

Średnia ocena: 8.25 / 10

Ocena BGG: 8.11 (9974 ocen)

Liczba graczy: 1-4

Wiek: od 8 lat

Czas gry: ok 120 min.


Robinson Crusoe: Adventure on the Cursed Island

Walka o przetrwanie na bezludnej wyspie! Robinson Crusoe: Adventure on the Cursed Island to nowa wielka gra Portalu. Tym razem porywamy was na bezludną wyspę i rzucamy w wir niezwyklych przygód, które przytrafią się grupie rozbitków! Będziecie...


Robinson Crusoe: Adventure on the Cursed Island – Spyglass of Illusory Hope

Średnia ocena: 6.34 / 10

Ocena BGG: 6.34 (16 ocen)

Liczba graczy: 1-4

Wiek: od 10 lat

Czas gry: ok 120 min.


Robinson Crusoe: Adventure on the Cursed Island – Spyglass of Illusory Hope

Enough staring at the empty horizon! No ship will ever reach here! It's time to quit living on illusory hopes. Damn spyglass! With Robinson Crusoe: Adventure on the Cursed Island – Spyglass of Illusory Hope, you can break the spyglass in half to get five Determination...


Robinson Crusoe: Adventure on the Cursed Island – Tracing Doctor Livingstone

Średnia ocena: 8.81 / 10

Ocena BGG: 8.81 (8 ocen)

Liczba graczy: 1-4

Czas gry: ok 120 min.


Robinson Crusoe: Adventure on the Cursed Island – Tracing Doctor Livingstone

New scenario for Robinson Crusoe consisting of two sheets of paper - traditional scenario and printed like a newspaper from late XIX century (A3 format) with new mechanic based on branching-plot novels. Whole new experience for Robinson Crusoe fans! It's 1871. A few years back...


Robinson Crusoe: Wyprawa HMS Beagle

Średnia ocena: 8.97 / 10

Ocena BGG: 8.93

Liczba graczy: 1-4


Robinson Crusoe: Wyprawa HMS Beagle

Dodatek do niezwykłej gry kooperacyjnej Kiedy pewnego mroźnego, deszczowego poranka kapitan Robert FitzRoy wkraczał na pokład HMS Beagle, nie spodziewał się, że właśnie rozpoczyna się jedna z najsłynniejszych wypraw morskich w historii ludzkości. Był 27 grudnia 1831 roku....


Saloon

Średnia ocena: 4.32 / 10

Ocena BGG: 4.84

Liczba graczy: 3-6

Wiek: od 10 lat

Czas gry: ok 30 min.


Saloon

Akcja Saloonu toczy się oczywiście na dzikim zachodzie, oczywiście w knajpie i oczywiście trzeba wlać innym graczom. To tyle :) Talia składa się z 60 kolorowych kart, gra przeznaczona jest dla 3 do 8 graczy, przy czym najlepiej gra się przy 5 czy 6 osobach.


Skoki Narciarskie

Średnia ocena: 5.56 / 10

Ocena BGG: 5.12

Liczba graczy: 1-8

Czas gry: ok 20 min.


Skoki Narciarskie

Ten tytuł to lekka, familijna gra planszowa poświęcona najpopularniejszemu zimowemu sportowi ostatnich lat - skokom narciarskim. Pudełko zawiera skocznie, plansze, figurki skoczków, karty ocen - wszystko w pełnym kolorze i na wysokim poziomie wydania. Cena zaś - niemal tak niska, jak w...


Spadamy!

Średnia ocena: 5.88 / 10

Ocena BGG: 5.51

Liczba graczy: 4-8

Wiek: od 8 lat

Czas gry: ok 5 min.


Spadamy!

Wszyscy spadają. Ty musisz uderzyć w ziemię ostatni... Spadamy! to szalona karcianka rozgrywana w czasie rzeczywistym, w której gracze spadają z wysokości, jednocześnie walcząc, robiąc uniki i próbując jak najpóźniej uderzyć w ziemię. Jeden z graczy jest rozdającym, który...


Stronghold

Średnia ocena: 7.36 / 10

Ocena BGG: 7.39

Liczba graczy: 2-4

Wiek: od 10 lat

Czas gry: ok 120 min.


Stronghold

Epickie starcie na murach Największy przebój w historii polskich gier planszowych - gra, która przebojem wdarła się do serc tysięcy graczy na całym świecie zdobyła nominacje do niemal wszystkich najważnejszych nagród (Internatonal Gamers Award, Golden Geek Award i innych)....


Stronghold: Undead

Średnia ocena: 8.32 / 10

Ocena BGG: 8.14

Liczba graczy: 2

Wiek: od 10 lat

Czas gry: ok 120 min.


Stronghold: Undead

Dodatek do gry planszowej Stronghold przedstawia nową historię o obleganiu twierdzy. Tym razem pod mury zamczyska podchodzą wojska nieumarłych, wiedzione przez potężnego czarnoksiężnika. Hordy szkieletów wspierane duchami i wampirami próbują złamać obrońców i wedrzeć się do...


Szalone zegarki

Średnia ocena: 7.50 / 10

Ocena BGG: 7.00 (105 ocen)

Liczba graczy: 4-7

Wiek: od 12 lat

Czas gry: ok 30 min.


Szalone zegarki

Szalona gra imprezowa dla 4-7 osób, w której liczy się czas. Dosłownie! Szybka i emocjonująca gra! Proste zasady do wytłumaczenia w minutę! Jeśli godzina na karcie zgadza się z tą, którą podałeś - wszyscy muszą uderzyć dłonią w zegar centralny ! Badź szybszy od pozostałych...


Tajemnicze Domostwo

Średnia ocena: 7.60 / 10

Ocena BGG: 7.58 (2686 ocen)

Liczba graczy: 2-7

Wiek: od 8 lat

Czas gry: ok 42 min.


Tajemnicze Domostwo

Rozwikłaj zagadkę posiadłości Grupa śledczych trafia do nawiedzonego domu, by rozwikłać jego zagadkę. Mają dokładnie siedem nocy na odkrycie przesłania nieszczęsnego mieszkańca posiadłości. Tajemnicze Domostwo to towarzyska gra planszowa dla 2-7...


Tezeusz: Mroczna Orbita

Średnia ocena: 8.12 / 10

Ocena BGG: 7.74

Liczba graczy: 2-4

Wiek: od 8 lat

Czas gry: ok 45 min.


Tezeusz: Mroczna Orbita

Czy zdołasz przetrwać piekło? Tezeusz: Mroczna Orbita to gra planszowa, która rzuca graczy na pokład stacji kosmicznej Tezeusz zamieszkanej przez przedstawicieli pięciu różnych ras i frakcji. Tylko jedna z nich zdoła przetrwać piekło, które wybucha na...


Tezeusz: Mroczna Orbita – karty Stacji Kosmicznej

Średnia ocena: 7.92 / 10

Ocena BGG: 7.84 (11 ocen)

Liczba graczy: 2-4

Wiek: od 8 lat

Czas gry: ok 45 min.


Tezeusz: Mroczna Orbita – karty Stacji Kosmicznej

Tych 10 kart dodawanych było do egzemplarzy Tezeusza zamawianych w przedsprzedaży bezpośrednio z Portal Games. Karty Stacji Kosmicznej są kartami Wspólnymi. Karty Wspólne nie przynależą do żadnej frakcji. Wspólne karty Akcji może uruchamiać każdy z graczy, Wspólne karty...


The Resistance Agenci Molocha

Średnia ocena: 7.44 / 10

Ocena BGG: 7.49 (20038 ocen)

Liczba graczy: 5-10

Wiek: od 13 lat

Czas gry: ok 30 min.


The Resistance Agenci Molocha

Żołnierze Posterunku zbierają się na kolejnej naradzie. Trzeba wybrać zespół ludzi, którzy pójdą na misję, zaryzykują życiem w walce z Molochem i pozwolą armii ludzi uzyskać przewagę na froncie. Niestety, wśród żołnierzy są Agenci Molocha. Przeszkadzają w obradach....


Theseus: The Dark Orbit – Bots

Średnia ocena: 8.00 / 10

Ocena BGG: 8.00 (1 ocen)

Liczba graczy: 2-4

Wiek: od 8 lat

Czas gry: ok 45 min.


Theseus: The Dark Orbit – Bots

A new, terrifying opponent has appeared in the corridors of the space station Theseus. What initially was thought of as strange, unknown devices clinging to the walls or closed in mysterious crates in the hold, all disappeared in a moment. At the same time you could hear shrill,...


Tides of Time

Średnia ocena: 7.36 / 10

Ocena BGG: 7.36 (180 ocen)

Liczba graczy: 2

Wiek: od 8 lat

Czas gry: ok 20 min.



Waleczne piksele

Średnia ocena: 8.25 / 10

Ocena BGG: 7.50 (627 ocen)

Liczba graczy: 2

Wiek: od 12 lat

Czas gry: ok 45 min.


Waleczne piksele

Waleczne Piksele to taktyczna gra karciana dla dwóch graczy. Każdy gracz dowodzi jednym z oddziałów wojowników, które stają naprzeciwko siebie do walki. Podczas gry gracze będą zbierać swoje jednostki wokół wybranego dowódcy, a następnie będą wykonywać ataki, wydawać rozkazy i...


Wesoła farma

Średnia ocena: 5.82 / 10

Ocena BGG: 6.63 (367 ocen)

Liczba graczy: 2-4

Wiek: od 10 lat

Czas gry: ok 45 min.



Witchcraft

Średnia ocena: 6.45 / 10

Ocena BGG: 6.56

Liczba graczy: 2

Czas gry: ok 30 min.


Witchcraft

Ruiny starożytnej kaplicy stają się areną dramatycznego starcia pomiedzy magami dwóch wrogich sobie gildii czarodziejów. Powoli zapada zmrok, gdy kolejni z nich przekraczają próg antycznej budowli i ustawiają się w głównej nawie, uważnie patrząc na swych przeciwników. Za kilka...


Zombiaki

Średnia ocena: 6.39 / 10

Ocena BGG: 6.23

Liczba graczy: 2

Wiek: od 8 lat

Czas gry: ok 15 min.


Zombiaki

A zatem zaczęło się. Miasto jest atakowane przez hordy zombich. Zajmują kolejne dzielnice i kwartały ulic. Porywają ludzi, zarażają ich i ogarniają władzą kolejne części miasta. Pozostało ostatnie pięć przecznic nim fala potworów dotrze do ostatniej barykady ludzi. Tu...


Zombiaki II: Atak na Moskwę

Średnia ocena: 6.59 / 10

Ocena BGG: 6.34

Liczba graczy: 2

Wiek: od 8 lat

Czas gry: ok 15 min.


Zombiaki II: Atak na Moskwę

Zombiaki II: Atak na Moskwę to sequel najpopularniejszej gry karcianej Portalu, wydanych w 2003 roku Zombiaków. Tym razem akcja gry ma miejsce w Rosji, na ulicach Moskwy zaatakowanej przez przebiegłe rosyjskie zombiaki pod przywództwem Iwana! Zombiaki II to gra karciana przeznaczona dla...


Legacy: The Testament of Duke de Crecy – Five Families

Średnia ocena: 8.00 / 10

Ocena BGG: 8.00 (1 ocen)

Liczba graczy: 1-4

Wiek: od 10 lat

Czas gry: ok 90 min.


Legacy: The Testament of Duke de Crecy – Five Families

Description from the publisher: Legacy: The Testament of Duke de Crecy – Five Families allows the players to trade new family members and traits to the other players in exchange for their Favor, a new resource. Favor tokens are used to purchase new, powerful actions. Each...


Neuroshima Hex! Alabama Mercenaries

Średnia ocena: 6.36 / 10

Ocena BGG: 6.72

Liczba graczy: 2-4

Wiek: od 10 lat

Czas gry: ok 40 min.



Neuroshima Hex! Babel13 Artillery Outpost "THUNDER"

Średnia ocena: 3.77 / 10

Ocena BGG: 6.54

Liczba graczy: 2-6

Czas gry: ok 30 min.



Neuroshima Hex! Doomsday Machine 1.0

Średnia ocena: 7.57 / 10

Ocena BGG: 7.35

Liczba graczy: 2-4

Wiek: od 12 lat

Czas gry: ok 30 min.



Neuroshima Hex! Mad Bomber

Średnia ocena: 6.78 / 10

Ocena BGG: 6.57

Liczba graczy: 2-4

Czas gry: ok 30 min.



Robinson Crusoe: Adventure on the Cursed Island - Trait Cards I

Średnia ocena: 6.85 / 10

Ocena BGG: 6.70

Liczba graczy: 1-4

Wiek: od 10 lat

Czas gry: ok 75 min.



The New Era: Spiel 2011 Promo Pack

Średnia ocena: 7.32 / 10

Ocena BGG: 7.65



Theseus: The Dark Orbit – Hunters

Średnia ocena: 10.00 / 10

Ocena BGG: 10.00 (1 ocen)

Liczba graczy: 2-4

Wiek: od 8 lat

Czas gry: ok 90 min.


Theseus: The Dark Orbit – Hunters

Description from the publisher: Theseus: The Dark Orbit – Hunters, the second faction expansion for Theseus, contains a faction that employs trickery and subterfuge to their advantage. Hiding in the shadows, the Hunters can steal bonus cards and upgrade tokens, use enemy...